Вітаю Вас у своєму блозі! Буду рада, якщо матеріали блогу стануть Вам у нагоді! Змінюємо освіту та світ на краще! Geography is too important to be left to geographers! Я-Ірина Балжі, працюю у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Керменчик Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Будь у русі, не зупиняйся,твори,пізнавай світ!

середа, 12 травня 2021 р.

Єгипет.

Географія, 10 клас
Тема: Єгипет.

Шановні учні! Для повторення й узагальнення матеріалу, який ви розглядали на протязі карантину, пропонуємо звертатися до сайту за посиланням: https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-uchniv

 Мандруємо до Єгипту!


               Географічний "розігрів"- асоціації про Єгипет. 

Що ми знаємо про цю країну?

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 41 підручника АБО перегляньте відео Єгипет Скрайбінг

·        2. Додатково опрацюйте    https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82/

·  

3. Перегляньте відеоурок  ЄГИПЕТ Урок

4. Користуючись текстом підручника, інтернет-ресурсами, дайте відповіді на питання.

а) Назвіть найбільш важливі ознаки ЕГП Єгипту.

б) Охарактеризуйте особливості розвитку економіки Єгипту.

в) На яких «трьох китах» ґрунтується економіка Єгипту?

4. Дайте відповіді на питання  тесту Єгипет 

Повідомте учням

Код доступу 5365495
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
        Домашнє завданняпараграф 41 підручника, повідомлення на тему "Три кити" економіки Єгипту"

А тепер-помріємо?


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар