Вітаю Вас у своєму блозі! Буду рада, якщо матеріали блогу стануть Вам у нагоді! Змінюємо освіту та світ на краще! Geography is too important to be left to geographers! Я-Ірина Балжі, працюю у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Керменчик Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Будь у русі, не зупиняйся,твори,пізнавай світ!

вівторок, 16 листопада 2021 р.

Італія у 1920-1930-х рр.


Всесвітня історія   10 клас  Урок 11  

Тема :Італія у 1920-1930-х рр.

План уроку:  

1. 1.     Робота з ілюстраціями.



-       Розгляньте ілюстрації.

-       Що у них спільного, що відмінного?

-       На першій та останній ілюстрації зображено символ фашистів. Що вам відомо про його основне зображення?

-       Про що, на вашу думку, це свідчить?

-       Сьогодні ми дізнаємось про виникнення фашизму в Італії.

        ДОВІДКА:   Італійський фашизм

      I.                                Вивчення нового матеріалу.

1.                          Робота в парах.

-       Користуючись текстом підручника на с. 49, заповніть таблицю.

Наслідки Першої світової війни для Італії

Втрати

·        600 тис. вбито, 1 млн – поранено і 700 тис – інваліди;

·        третина національного багатства країни;

·        у 4,5 рази збільшився зовнішній борг.

Територіальні надбання

·        західну частину  Істрії з Трієстом, Південний Тироль, Пулу, Горицію.

Соціально-економічна сфера

·        проблема безробіття мобілізованих;

·        скорочення промислового та сільськогосподарського виробництва;

·        скорочення реальної зарплати.

-    Охарактеризуйте наслідки для Італії трьома словами.

1.                          Робота в малих групах.

-       Опрацюйте текст підручника на с. 50 – 51.  Виконайте завдання.

заповніть таблицю.

 

Робітничий рух

Селянський рух

Рушійні сили

робітництво

селяни

Хронологічні межі

1919 – 1920 рр.

1919 – 1920 рр.

Вимоги

·        8-годинний робочий день;

·        збільшення заробітної плати;

·        укладення колективних договорів.

·        надання землі.

Територія

північні промислові регіони

південні регіони

Результати

 

 

– запишіть конспект а планом:

Фашисти – це

Фашизм виник в Італії

Фашисти створили ….

Очолив фашистів

-       Чому, на вашу думку, фашистам вдалося закріпитися при владі?

2.     Перегляд відеоролику.

-       Перегляньте відеоролик.



-       Випишіть риси характеру Беніто Муссоліні.

-       Які з них, на вашу думку, допомогли йому у політичній діяльності?

-       Чого найбільше прагнув Муссоліні? 

-       Які основні заходи здійснював уряд Муссоліні?

-       Як до диктатора ставився італійський народ?

-       З якою метою Муссоліні об’єднався з нацистами?

-       Чому ставлення італійців до Муссоліні кардинально змінилося?


1.                        Кероване читання (с. 51 – 52 підручника).

-       Опрацюйте текст підручника.

-       Запишіть хронологію подій в Італії 1922 – 1939 рр.

-       Дайте відповіді на запитання.

·        Як уряд Муссоліні прийшов до влади?

·        До яких заходів вдався фашистський уряд?

·        Що передбачала «Хартія праці»?

·        Чому церква залишалася поза контролем фашистів?

·        Яка подія сталася 9 травня 1936 р.? Визначте її значення?

·        З якими країнами фашисти намагалися об’єднатися? 


Закріпимо хронологію подій 

1919 рік

виникнення італійського фашизму

1921 рік

створення Національної фашистської партії

1922 рік

«похід на Рим»

1925 рік

початок другої хвилі боротьби за владу

1929 рік

«Латеранський конкордат»

1939 рік

«Сталевий пакт»

1.                                          Робота з історичною картою.

      I.            Підсумки уроку.

1.     Вправа «Фразеологізм або прислів'я».

-       Підберіть вираз, відповідний вашому сприйняттю уроку.

   II.            Інструктаж з домашнього завдання.

1.     Опрацювати § 11 підручника.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар