Вітаю Вас у своєму блозі! Буду рада, якщо матеріали блогу стануть Вам у нагоді! Змінюємо освіту та світ на краще! Geography is too important to be left to geographers! Я-Ірина Балжі, працюю у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Керменчик Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Будь у русі, не зупиняйся,твори,пізнавай світ!

вівторок, 23 листопада 2021 р.

Німеччина

 

Тема. Німеччина

Мета: сформувати в учнів уявлення про Німеччину після Першої світової війни; створити умови для розуміння причин та наслідків приходу до влади нацистів; проаналізувати внутрішню політику часів Веймарської республіки та нацистів; визначати особливості нацистського режиму в Німеччині; розглянути події в Німеччині після Першої світової війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичним матеріалом та історичною картою; формувати інтерес до вивчення теми.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

 називати дати, пов’язані з темою уроку показувати на карті нові кордони Німеччини; аналізувати внутрішню політику часів Веймарської республіки та нацистів ;характеризувати процес встановлення диктатури А. Гітлера в Німеччині.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд.

План і перебіг уроку

      I.            Організаційна частина.

   II.            Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

1.     Історичний диктант.

1)    Криза 1919 – 1920 рр. в Італії увійшла в історію під назвою(«червоне дворіччя»).
2)    На виборах у листопаді 1919 р. перемогу отримали… (соціалісти).
3)    Італійський фашизм виник у … (1919 р.)
4)    У листопаді 1921 р. фашисти створили… (Національну фашистську партію).
5)    Її очолив… (Беніто Муссоліні).
6)    «Похід на Рим» відбувся … (27 жовтня 1922 р.)
7)    З 1925 р. гаслом фашистів стало… («Усю владу фашистам!»)
8)    «Хартію праці» було прийнято у… (1927 р.)
9)    У 1929 р. Муссоліні уклав з Папою Римським… («Латеранський конкордат»).
10)                        Італію було проголошено імперією… (9 травня 1936 р.)
11)                        «Сталевий пакт» закріпив союз Італії з… (Німеччиною).

12)                        У квітні 1939 р. Італія окупувала… (Албанію).

2.     Взаємоперевірка.

3.     Робота з історичною картою.

-       Проаналізуйте історичну карту.

-       Покажіть на карті об’єкти агресії фашистської Італії.

-       Покажіть кордони Італії станом на 1939 р.

III.            Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

1.     Вправа «Вірю – не вірю».

-       Позначте правдиві, на вашу думку, твердження зеленим кольором, хибні – червоним.

·        Адольф Гітлер був ув’язнений через пиво. +

·        Адольф Гітлер став автором своєрідної «біблії» нацистів. +

·        У 1922 р. у Німеччині нулі на банкнотах домальовували банки. +

·        Свою державу А. Гітлер називав Третій світ. –

·        «Кришталева ніч» - це масові пограбування нацистами євреїв. +

IV.            Вивчення нового матеріалу.

1.     Робота в парах.

-       Користуючись текстом підручника на с. 53, викресліть неправдиві наслідки Першої світової війни для Німеччини.

·        Великі демографічні втрати.

·        Від грипу-«іспанки» померло майже півмільйона осіб. –

·        Втрата Ельзасу, Лотарингії, Саарських шахт, Західної і частини Східної Пруссії тощо, а також колоній.

·        Повернення Ельзасу та Лотарингії, багатих на залізну руду і вугілля. –

·        Нарощення потужності металургійної промисловості. –

·        Сума репарацій становила 132 млрд золотих марок.

·        Розруха в промисловості та сільському господарстві.

·        Дорожнеча, голод.

·        Зростання робітничого руху.

2.     Кероване читання (с. 54 – 55 підручника).

-       Опрацюйте текст підручника та виконайте завдання.

1)    Запишіть конспект, користуючись шаблоном.

Листопадова революція

Хронологічні межі: 1918 – 1919 рр.

Причини: соціально-економічна криза, відсутність дієвої влади, національне приниження у наслідок поразки Німеччини.

Початок: повстання військових моряків у місті Кілі.

2)    Виправте помилки.

·        Вибори до Установчих зборів у місті Веймар ініціювали ліворадикальні сили.

·        Веймарська конституція закріпила в Німеччинні монархію.

·        Окупація Францією та Італією Руру майже не позначилася на економіці Німеччини.

·        Густав Штреземан очолював Робітничу партію Німеччини.

·        «Пивний путч» став причиною падіння влади Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини.

3.     Перегляд відеоролику.

-       Перегляньте відеоролик.

-       З якою метою Гітлер захопив заручників у пивній в Мюнхені?

-       До чого призвів «Пивний путч»? Чому?

4.      Самостійна робота з текстом підручника.

-       Користуючись текстом підручника, визначте відповіді на запитання.

·        Як «план Дауеса» влинув на економічне становище Німеччини?

·        Чому економічна криза стала кризою Веймарської республіки?

·        Які методи обрав Гітлер для отримання влади?

5.     Робота в малих групах.

-       Опрацюйте текст підручника (с. 56 – 59) та  виконайте завдання.

1-ша група – скласти  хронологію подій, які привели А. Гітлера до одноосібної влади в Німеччині.

2-га група – скласти кілька запитань до тексту.

3-тя група – скласти перелік заходів А. Гітлера після встановлення його одноосібної влади.

-       Що передбачав указ «Про охорону народу і держави»?

-       Коли відбулася «ніч довгих ножів»? (30 червня 1934 р.)

-       З якою метою її було здійснено?

-       Яке гасло поширилося з приходом до влади А. Гітлера? («Один народ, одна держава, один вождь»)

-       З якою метою було створено гестапо?

-       Як нацисти називали свою державу? (Третій рейх)

-       Охарактеризуйте внутрішню політику Третього рейху.

   V.            Узагальнення та систематизація знань.

1.     Робота з історичною картою.

-       Проаналізуйте історичну карту.

-       Порівняйте кордони Німеччини на початку Першої світової війни, після Першої світової війни та кордони Третього рейху.

-       Покажіть на карті атласу об’єкти територіальної експансії Німеччини  в 1935 – 1939 рр

2.

 Доповніть речення.

·        Після Першої світової війни Німеччина…

·        Листопадова революція тривала…

·        Веймарську конституцію було прийнято…

·        Вождем НСДАП з 1921 р. став…

·        А. Гітлер став популярним унаслідок…

·        А. Гітлер став одноосібним правителем Німеччини…

·        У внутрішній політиці Третього рейху переважали…

VI.            Підсумки уроку.

1.     Вправа «Вірю – не вірю».

-       Перевірте, чи правильно ви позначили твердження на початку уроку.

·        Адольф Гітлер був ув’язнений через пиво. +

·        Адольф Гітлер став автором своєрідної «біблії» нацистів. +

·        У 1922 р. у Німеччині нулі на банкнотах домальовували банки. +

·        Свою державу А. Гітлер називав Третій світ. –

·        «Кришталева ніч» - це масові пограбування нацистами євреїв. +

VII.            Інструктаж з домашнього завдання.

1.     Опрацюйте § 12 підручника.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар