Вітаю Вас у своєму блозі! Буду рада, якщо матеріали блогу стануть Вам у нагоді! Змінюємо освіту та світ на краще! Geography is too important to be left to geographers! Я-Ірина Балжі, працюю у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Керменчик Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Будь у русі, не зупиняйся,твори,пізнавай світ!

вівторок, 2 листопада 2021 р.

Тематичне оцінювання з розділу «Права і свободи людини».

 Громадянська освіта  10 клас Урок  за 05.11.21 

Тема: Узагальнення з теми Розділ 2 " Права і свободи  людини

Тематичне оцінювання з розділу «Права і свободи людини».

І варіант

За правильно виконане завдання 1-5 учень отримує 1 бал

1.      Яка група прав людини визначає можливість доступу людини до духовних здобутків своєї спільноти і людства?

А   соціально-економічні     Б   культурні     В   громадянські    Г   політичні

2.      Коли людина може звернутися до Європейського суду з прав людини?

А    після вичерпання всіх національних засобів захисту своїх прав

Б    у випадку порушення її прав державою

В   у випадку, якщо вона не довіряє національним правовим механізмам

Г    коли в національному законодавстві не передбачені інші можливості для захисту її прав

3.      Оберіть правильний підпис до зображення.

       А Декларація прав людини й громадянина 1789 р


Б   Загальна декларація прав людини 1948 р.

В   Декларація незалежності США 1776 р.

Г    Декларація прав дитини 1959 р.

4.      Яке покоління прав людини затвердило право всіх людей на життя, свободу та приватну власність «від природи»?

А   перше       Б   друге      В   третє        Г   четверте

5. Як називають посадовця, який здійснює парламентський контроль за дотриманням державою прав людини?

А   омбудсмен       Б   дипломат         В   депутат         Г   гарант

За правильно виконане завдання 6-7 учень отримує 2 бали

6.      Установіть відповідність між борцем за права людини та фактом з його біографії

1           Мартін Лютер Кінг

2           Магатма Ганді

3           Нельсон Мандела

4         Мері Волстонкрафт

5           Елеонора Рузвельт

А   навчався в Англії на адвоката, боровся за незалежність Індії

Б    28 років провів у в’язниці, був обраний президентом ПАР

В    брала участь у створенні ООН, премію з її ім’ям щорічно присуджують за видатну діяльність у сфері захисту прав людини

Г   у 28 років став співзасновником організації «чорних церков», виступав проти війни у В’єтнамі

7.      Позначте права дитини у правильній послідовності їх виникнення за віком

А   право отримати паспорт (ID-картку)     Б   право самостійно укладати дрібні побутові угоди

В   право вступу на роботу                           Г   право керувати мопедом під час руху на дорогах


За правильно виконане завдання 8-9 учень/учениця отримує 1,5  бала

8.      Які права належать до соціально-економічних? Оберіть три правильні відповіді.

1)     1)право на безпечне довкілля;      2) право на недоторканність особистості та приватної власності;            3) право на житло;       4) право на свободу творчості та наукової діяльності;   5) право на свободу праці;   6) право на охорону здоров’я;  7) право на рівність перед законом.


9.      Прочитайте витяг з правового документу і виконайте завдання 1-3

     «Особи… мають право на життя. Країни мають вживати всіх необхідних заходів для забезпечення ефективного здійснення цього права осіб… нарівні з іншими».

1)     З якого документу взято витяг?

А   Конвенція про права дитини                        Б    Загальна декларація прав людини

В    Конвенція про права осіб з інвалідністю    Г   Декларація прав дитини

2)     У якому році був прийнятий документ?

А   1959 р.        Б   1989 р.         В   1948 р.         Г  2006 р.

3)     Ким було прийнято документ?

А   ОБСЄ         Б   ООН            В   ЄС          Г    ВООЗ

 


Немає коментарів:

Дописати коментар