Дитячі й молодіжні громадські о'бєднання.
Мета уроку: вчити поняття продитячі й молодіжні громадські о'бєднання, їхню роль у громадському житті, житті школи ,розвивати громадянську компетентність.
Поняття уроку: демократія, демократичні процедури, плюралізм, врядування, права і обов'язки учнів, учнівське самоврядування, дитяча організація, лідерство, ініціатива.
Перебіг
уроку
1.Вивчення нового матеріалу:
Громадянське суспільство Дитячі та молодіжні громадські
організації.
Формування
понять:
Дитячі
громадські організації
— об’єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення
діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих
здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та
соціальне становлення як повноправних членів суспільства.
Молодіжні
громадські організації (в Україні) — об’єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою
якої є здійснення і захист своїх прав і свобод та задоволення політичних,
економічних, соціальних, культурних та інших спільних інтересів.
3.2 Типологія
громадських об'єднань
Опрацювати норми Закону України «Про молодіжні та
дитячі громадські організації» — 01.12.1998 р. зі змінами і доповненнями
(редакція від 01.01.2016 р.) - ЗАКОН УКРАЇНИ.Про молодіжні та дитячі громадські організації
Дитячі й молодіжні громадські о'бєднання бувають:
1. За завданнями — політичні, професійні, наукові,
творчі та інші організації.
2. За типом членства — індивідуальне членство (партія,
профспілка), колективне членство (асоціації міст і підприємств), змішане
членство (наукове товариство) без членства (суспільні рухи) та ін.
3. За суспільною роллю виділяють масові організації,
орієнтовані на справи усього суспільства і такі, що дбають переважно про
потреби та інтереси своїх членів.
4. За галузями діяльності.
Як функціонують ці організації? Перегляньте відео:
23 червня – День молодіжних і дитячих організацій.
В Україні на сьогодні зареєстровано 60 всеукраїнських молодіжних громадських об’єднань, з яких 300 регіональних. Всі вони мають досить широкий спектр діяльності - зокрема, політичні, нейтральні до політики, культурологічні, спортивні, відпочинкові. В Ужгороді подібних є з десяток. Всі різного спрямування, але з одним головним завданням – розвивати і спрямовувати молодь в правильному напрямку.
Закріпимо вивчений матеріал-дайте відповіді на запитання:
1. Сучасні дитячі і молодіжні організації ще
перебувають на стадії становлення і самовизначення, під впливом різноманітних
соціальних, педагогічних і психологічних факторів. Назвіть ці фактори.
2. У чому, на вашу думку, полягає основне завдання
функціонування сучасних дитячих і молодіжних об’єднань?
3.Випишіть поняття уроку.
Домашнє завдання: читати матеріал підручника 89- 93.
виконати завдання № 10 на с. 93 письмово
Завдання високого рівня - розробити програму/логотип дитячого/ молодіжного громадського о'бєднання.
Немає коментарів:
Дописати коментар