Вітаю Вас у своєму блозі! Буду рада, якщо матеріали блогу стануть Вам у нагоді! Змінюємо освіту та світ на краще! Geography is too important to be left to geographers! Я-Ірина Балжі, працюю у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с-ща Керменчик Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Будь у русі, не зупиняйся,твори,пізнавай світ!

вівторок, 8 лютого 2022 р.

Розділ 5. Я і школа. Дитячі й молодіжні громадські о'бєднання.

 Дитячі й молодіжні громадські о'бєднання.

Мета уроку: вчити поняття продитячі й молодіжні громадські о'бєднання, їхню роль у громадському житті, житті школи ,розвивати  громадянську компетентність.  

Поняття уроку: демократія, демократичні процедури, плюралізм, врядування, права і обов'язки учнів, учнівське самоврядування, дитяча організація, лідерство, ініціатива.

Перебіг уроку

1.Вивчення нового матеріалу:

      Громадянське суспільство Дитячі та молодіжні громадські організації.

      Формування понять:

Дитячі громадські організації — об’єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства.

Молодіжні громадські організації (в Україні) — об’єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою якої є здійснення і захист своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших спільних інтересів.

3.2 Типологія громадських об'єднань

Опрацювати норми Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» — 01.12.1998 р. зі змінами і доповненнями (редакція від 01.01.2016 р.) -   ЗАКОН УКРАЇНИ.Про молодіжні та дитячі громадські організації

       Дитячі й молодіжні громадські о'бєднання бувають:

1. За завданнями — політичні, професійні, наукові, творчі та інші організації.

2. За типом членства — індивідуальне членство (партія, профспілка), колективне членство (асоціації міст і підприємств), змішане членство (наукове товариство) без членства (суспільні рухи) та ін.

3. За суспільною роллю виділяють масові організації, орієнтовані на справи усього суспільства і такі, що дбають переважно про потреби та інтереси своїх членів.

4. За галузями діяльності.

                    Як функціонують ці організації? Перегляньте відео:

23 червня – День молодіжних і дитячих організацій. 

В Україні на сьогодні зареєстровано 60 всеукраїнських молодіжних громадських об’єднань, з яких 300 регіональних. Всі вони мають досить широкий спектр діяльності - зокрема, політичні, нейтральні до політики, культурологічні, спортивні, відпочинкові. В Ужгороді подібних є з десяток. Всі різного спрямування, але з одним головним завданням – розвивати і спрямовувати молодь в правильному напрямку.

       Закріпимо вивчений матеріал-дайте  відповіді на запитання:

      1.  Сучасні дитячі і молодіжні організації ще перебувають на стадії становлення і самовизначення, під впливом різноманітних соціальних, педагогічних і психологічних факторів. Назвіть ці фактори.

     2. У чому, на вашу думку, полягає основне завдання функціонування сучасних дитячих і молодіжних об’єднань?

   3.Випишіть поняття уроку.

       Домашнє завдання: читати  матеріал підручника  89- 93. 

                                           виконати завдання № 10 на с. 93 письмово

    Завдання високого рівня - розробити програму/логотип дитячого/ молодіжного громадського о'бєднання.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар